Miss Boring

Pratade med djursjukhuset. Kicki spyr, har diarré och feber. Tydligen va hon jätteseg och orkade knappt röra på sig. Så drömmen att få hem henne idag sprack rätt så fort. Undra om ägaren fortfarande tycker det var idioti av mig att åka in med henne? Jävla pucko. Just nu väntar i alla fall dyra försäkringskostnader för mig. Fråga inte hur allt har hamnat på mig då det egentligen inte är min hund. Men så verkar de bli i alla fall. Har dock ställt krav till ägaren att jag vill ha henne på riktigt nu, så fodervärdspapper ska i alla fall skrivas. Orkar egentligen inte bry mig om allt kludd just nu. Vill bara att bebis ska bli frisk och komma hem till mig igen. Saknar henne som fan och det är väldigt tomt här utan henne.

Annars mår jag rätt så kasst. Hade jätteont hela kvällen igår efter operationen. Trött, illamående och smärta. Som tur va så spydde jag inte mer när ja kommit hem i alla fall. Idag har jag fortfarande jätteont i knät och har svårt att röra på mig. Tänk att de gått 5 veckor nu och fortfarande så jävla ont. Motivationen och energin går i botten. Hoppas jag blir lite bättre tills på månda, då de är sjukgymnastik som gäller igen. Vore skoj om jag kunde lyckas komma lite frammåt snart. Vill kunna gå så snabbt som möjligt utan kryckor och stöd. Bara att hålla tummarna och kämpa på antar jag.

Hmm.. känns som jag är rätt så bitter just nu. Men det får va så helt enkelt. Blir till att skriva av sig lite här. Så att ja kan hålla det jobbiga nere och försöka vara positiv mot andra och inte klaga. Idag händer inte så mycket. Försöker plugga lite just nu. Går sakta men säkert framåt. Måste sova snart. Smärtstillande börjar värka och jag blir jättetrött. Så en powernap är nog ett måste.

PUSS

bloglovin


Kommentarer

Tycker synd om dig ...

2010-03-02 @ 11:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback