The results

Hej hej! En liten liten uppdatering för er som bryr er om vad som hänt med mej. Fick svar på min magnet-röntgen idag och den visade att mitt främre korsband var av. Operation var tydligen inte aktuellt nu, utan kommer diskuteras först om 3 månade. Dom sa att nu så kommer ja få genomgå minst 6 månader rehabilitering på idrottskliniken här i Helsingborg. Men 6 månader va som minst och jag skulle räkna med mer tid. Blir det operation efter 3 månader, så blir rehabiliteringsperioden till och med ännu längre sen. Hon jag prata med tryckte på och sa åt mig att det var verkligen jätteviktigt att jag tog det här på allvar nu. Att jag tog tag i min sjukgymnastik på en gång och la ner tid och energi på detta. Helt ärligt så känns det inte så bra just nu. Allt detta kommer bli väldigt tidskrävande och nu när ja är inne på en allt för intensiv sista termin så är det rätt så olägligt. Vet att bitterheten inte direkt kommer hjälpa mig, men känner att det är helt okej med en helg och så tar jag tag i detta på måndag. Så det är så allt ser ut just nu. Bloggen kommer nog inte vara så prioriterad ett tag fram. Men vi får se vad som händer. LOVE

bloglovin


Kommentarer

usch det låter inte kul alls! krya på dig, eller vad man ska säga :P

2010-02-05 @ 21:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback