This Is It

Hejsan! Idag är verkligen inte en bra dag. Sitter hemma och tycker synd om mej själv. Illa, ja vet. Men kan inte hjälpa de just nu. Har massor att göra i skolan, men absolut ingen ork att varken ta tag i saker eller anstränga mig. Känner mig lite som en levande död. Känner press från jobbet. De vill veta när ja kan komma tillbaka igen och samtidigt vill jag verkligen börja igen. Behöver verkligen lönen för att klara mig. De svåra är att jag inte vet någonting. Har fortfarande väldigt ont, svårt att röra mig eller stå upp/röra mig längre stunder. Försöker låta bli att klaga på smärtan inför andra just nu. Antar att de börjar bli lite tjatigt att lyssna på. Men börjar bli trött på att ständigt gå runt och ha ont. Sen så är de ju de där jäkla smärtstillande ja proppat i mig i fyra veckor nu. Behöver ja ens säga att min mage är helt förstörd. Sen så är ju biverkningar som trötthet och illamående inte allt för skoj heller. Phuu... som om detta inte vore nog så fick ja höra av sjukgymnasten idag att det inte gick framåt alls. Att hon va bekymrad att nått annat va fel eftersom knät har låst sig och vägrar röra sig, inte ens med våld. Så nu ska ja till sjukhuset igen och antagligen genomgå en artroskopi. Är det inte meningen att de ska gå framåt och inte bakåt?

Är inte så här butter hela tiden. Men eftersom jag fick lite dåliga nyheter idag så är det allt utom happy sunshine just nu. Får väll ta den här kvällen till att sitta och tjura och försöka ladda om tills imorrn.

Men,men.... allt är inte dåligt iaf. Har ju träffat en underbar, som jag numera kan kalla min pojkvän :) Känns konstigt att skriva :) Men känns samtidigt väldigt, väldigt bra :) Ibland har man tur och träffar på ett litet guldkorn helt enkelt.

Nu blir det en hel hög med glass till middag.
LOVE

bloglovin


Kommentarer

krya på dig!

2010-02-23 @ 08:52:29
sandra

fan vad synd om dig åsa :/ hoppas du blir bra snart . men vad fan är detta du skriver ? vem är din nya dude ? haha .

2010-02-23 @ 23:52:18
Carro

oooh ett guldkorn mitt i allt :) Naw det förtjänar du ju ;D vem kan detta vara? hihi nyfiken . PUSS PÅ DIG

2010-02-24 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback