Concrete jungle where dreams are made of

Vaaaken! Blev inte många timmars sömn i natt heller. Klockan stod på lite efter 7 när ja kasta in handduken och stängde av musik. Men 5 timmar, fördubblat sen förra natten i alla fall :) Benen värker, men inte huvudet! Sånt gillas! Ser de nästan som ett träningspass. Inte helt smärtfritt att dansa många långa timmar i 15cm klackar! Haha.... Ska dega lite i sängen ett litet tag till innan de är dags att dra ner mot jobbet vid 14.00. Magen kurrar som aldrig förr, men som vanligt har jag nada mat hemma! Fick nöja mig med en kopp te och hoppas på mer mat lite senare!

Igår så blev vi förföljda av världens jobbigaste engelsman. Det första han sa när han såg oss va: "I can see that you are the bad one. I can trust her. But I can't trust you". Vet inte om jag utstrålar elakhet men verkar få höra sånt allt oftare. Om jag inte minns helt fel så poppade Cruella upp igår också. Haha, jaja...ja får väll bära det med stolthet bara i guess! :)

Laaaaater! KÄRLEK!

Haha, sömnlösheten börjar sätta sina spår! :) Men va fan, det va därför Gud skapade sminket åt oss!

bloglovin


Kommentarer

sv: det gör du rätt i, gino är kanongott!

2010-01-03 @ 14:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback