Day 1.

Framme i Sälen. Dagen har varit lång. Gick aldrig och la mig igår och att hålla mig vaken i bilen till Skövde va verkligen inte lätt. Jag och Linn ägnade oss åt att moffa godis och skrika till alldeles för hög musik! I Skövde hämtade vi Björn och bytte bil och chaufför. Jag och L slockna med en gång och snarka resten av vägen upp.

Stugan är sjukt mysig och vi kan nog trivas bra här. Fått mat i magen och nu myser vi alla i soffan till en öppen brasa. Blir tidigt ikväll för att komma upp imorrn bitti och fixa med liftkort och skidhyrning. Ska bli så skoj att åka. Även fast jag är rätt så kass så älskar jag det och då kan det ju inte bli annat än succé. Lite bilder från dag ett. LOVE LOVE LOVE!


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback