Day 5.

Torsdag idag. Veckan går långsamt just nu. Idag är det värre. Vaknade i morse och benet gjorde ännu ondare. I går var det okej när ja låg stilla, men nu värker det som fan. Väntar på att mina tabletter ska börja verka och smärtan försvinna. Antar att jag prioriterar den huvudvärk och illamående jag får mot hur ont ja annars får i knät. Har i alla fall fått tid hos ortopeden på tisdag. Så efter det hoppas jag att allt vänder och börjar bli bra igen :)

Vad är planerna för idag då? Hmm... mitt stora projekt är att duscha. :) Ser inte alls fram emot att behövs stå upp så länge. Men känner att det är lite av ett måste, haha. Sen kommer jag väll ligga här på soffan hela dan och försöka underhålla mig själv. Packet har åkt till skidbacken och kommer inte komma hem på många timmar. Då blir det middag och sen ska de dra ut och festa. Så kommer bli massa ensamtid idag. Tråkigt, men ja ska inte klaga. Bara för att jag har förstört min egen semester vill jag ju inte förstöra deras.

Nu ska ja släpa mig till köket och försöka göra en kopp te. Sen blir det lite mys tillsammans med en tidning. Ha en bra dag! LOVE

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback