Day 7.

Hej igen. Nu är ja sjukt trött på det här. Längtar tills imorgon. Då ska vi äntligen åka hem. Har nu suttit instängd här sen i tisdags. Börjar bli galen. Ska avreagera mig lite här. Försöker ändå hålla uppe humöret och klistra på ett leende när alla är hemma, vill ju inte dra ner deras resa också. Antar att jag är sjukt tråkig just nu, men jag är extremt bitter faktiskt. Vill inte, men kan inte riktigt låta bli.

Tråkigaste dagen hittills idag. Eftersom de är sista åkdagen för dem, så kommer de nog inte heller förren väldigt sent. Så får se hur ja ska underhålla mig. Försökte äta lite frukost precis. Fick ner en halv macka innan det var dags att spy upp den igen. Trevligt, verkligen. Trött. Svullnaden har nog gått ner lite idag, tror jag. Smärtan den samma. Men har lärt mig lite hur ja ska röra mig för att minska den. Ska snart ge mig på ett dusch-projekt. Det är som värst när jag tar bort bandaget, så det ser jag inte fram emot.

På tisdag ska jag till sjukhuset och undersöka. Även fast jag ser fram emot att få veta så vill jag verkligen inte dit. Hatar sjukhus. Gillar inte alls att vara där, lukten, människorna och allt de kalla. Har väll inte mycket till val. Ska bara komma på hur ja ska lyckas ta mig dit och hem bara.

Nä, nu har jag nog klagat nog antar jag. Så ska fortsätta va bitter i min ensamhet nu.
XXX

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback