FFS

Jääävlar vad jag är sovit. Slockna innan två och vakna runt 1! Så jäkla skönt! Länge sen jag fick sussa så länge! We like! Mer sånt. Nu ska ja va duktig. Ska göra effektiv pluggning nu. Swish så ska de va klart! Sen så är handla ett måste, mitt kylskåp har förvandlats till ett stort jävla EKO. Inte alls speciellt skoj när magen kurrar. Men denna månaden ska gå i billighetens täcken så ska fan inte shoppa loss på oxfilé, illaluktande ostar och exotiska frukter. Blir mer havregryn, nudlar och äpplen! Men va fan, men lite fantasi kan väll de bli succé det med. BTW! Fick en avi ida om att hämta ett paket på posten. Har inte beställt nått så undra va det kan va. FFS, inget så där giftigt pulver, högar med porr eller annan skit nån beställt i mitt namn nu hoppas ja!!! Då jävlar... Aja,produktivt va det ja! TINGELING!



bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback