give me reason but don't give me choice

Klart. Done. Finito. Nu är affärsidéplanen inskickad. Vi va flitiga som få idag. Huvudet höll på att sprängas i bitar och jag vill inte höra ord som balansbudget, vision, samproduktion och konkurrenskrafter på länge tack! Kvällen får ändas åt hål-i-huvudet aktiviteter som inte kräver allt för stor hjärnkapacitet :) Men först är det vika tvätt och städa som står på schemat. Känns som ja jämt städar. Det är inte ja som är svinig här hemma, men Kicki däremot! Phuu... fan va hon fäller just nu! Tönt :)
Idag saknar vi flickorna som varit borta under hösten extra mycket. Jennifer kommer ju tyvärr inte tillbaka. Men ni andra! Fy jävlar va vi ska ha välkomstfest när ni väl är hemma igen! Weeiii!!!! Can't Wait! LOVE

bloglovin


Kommentarer
Carro

later som en utmarkt ide tycker jag!! Jag kommer nog inte att komma ner forran den 23 sa jag hoppas att du har baddat pa soffan till mig da:) och har maten pa bordet, for att inte tala om vinet! Puss

2010-01-08 @ 08:47:06
Åsa

Men självklart kommer det vara så! Räknar med en helkväll med många galna historier! Och kanske en sväng på stan med lite rumpskak efter det :) Cant Wait!

2010-01-08 @ 19:01:55

Kanske ska försöka komma ner jag me?! Är ju en heltidsarbetare numer, så tiden är knapp. Men har iaf planerat att komma ner i april när ni båda fyller många härliga år. En viss person fyller ju jämt, de måste ju firas!! :) Puss

2010-01-10 @ 20:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback