Going downhill

Varit väldigt dåligt bloggande nu! Men de har väll sina anledningar. Ibland känns det helt enkelt som om man har lite bättre saker för sig. Har precis kommit hem från Väla. Lite sista minuten shopping och lite vin. Ikväll kommer älskade Carolina tillbaka till Helsingborg. Hon ska även ta hand om min lägenhet och hund åt mig! Det ska i alla fall firas lite! Så vin och mat och lite dans står på schemat. :) I morrn ska ja upp med tuppen och ge mig iväg på roadtrip. Jag och Linn kör till Skövde, för att hämta bror och byta bil och sen köra vidare mot Sälen. En veckas skidåkning står på schemat! Och det ska verkligen bli SÅÅ skoj. Välbehövligt med lite semester där man kan njuta och ladda lite batterier inför en intensiv vår. Ska ta tillvara på det och bara ha så där galet roligt! :)

Nu ska ja packa klart och sen börja preppa lite inför kvällen! Ha de kanon, för det ska jag ha!
KÄRLEK!

bloglovin


Kommentarer
Nicole

Hej!! ville bara säga att jag gillar din blogg, fast jag håller med dig lite där med att du har bloggat lite för lite nu det senaste tiden hehe :)

Jag har precis flyttat till helsingborg, och jag undrar vilka bra ställen finns det för att gå ut o ha kul??

2010-01-23 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback