Good mornong, good night or just not good at all?

Va så jäkla nöjd när jag blev trött runt 12 igår. Har inte hänt på länge. Så somna. Skönt. Men vakna igen klockan 5 och kunde självklart inte somna om. Mina sovtider har verkligen blivit helt fucked up de senaste. Och nu när skolan snart drar i gång på allvar igen så funkar de fan inte att gå och lägga sig 5 och sova till två. Även fast min kropp verkar tycka det är en jäkligt bra idé.

Om 3 timmar kommer Linn, Ninni & Malena. Gillar att vi hänger hos mig för då kan ja glida runt i myskläder. Idag ska vi bli klara. Ska in i morgon och vill bara bli av med de nu. Är trött på vad allt med restaurang, nyttig mat och affärsidé heter. Sen är det bara en pp-presentation och redovisning kvar. Behöver ja säga att ja hatar det? Prata inför folk har aldrig varit min starka sida direkt.

Nu ska ja se klart Avatar. Slocknade efter halva igår. Fattar inte än varför den är så hypad. Men de kanske kommer så småningom! Massa kärlek till de som förtjänar det. LOVE

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback