I said hallo

Ny vecka igen. Tiden går sjukt fort just nu. Dagarna bara rinner iväg. Just nu ligger jag i sängen och äter frukost och kikar på entourage. Ska snart orka mig upp och börja göra mig i ordning för skolan. Ska träffa min grupp och jobba på vår företagspresentation. Kan faktiskt inte påstå att jag är speciellt laddad idag. Känns mer som något nödvändigt ont.

Idag är det annars en dag då det är dags att ta tag i sitt liv igen. Efter en jul/nyår av frosseri och lateri ska ja till gymmet igen. Hoppas att suget och energin kommer tillbaka. Skulle behövas! Har ju gott och blivit en soffpotatis! Illa!!! Nä, dags att köra i guess! PUSS

bloglovin


Kommentarer
Emma

Ååååsa nu sitter vi och väntar på att taxin ska ta oss till flygplatsen och sedan lyfter vi och landar i köpenhamn imorgon bitti. Så snart behöver du inte sakna oss mer. =) den där festen i ett tidigare inlägg ser vi fram emot =) PUSS

2010-01-11 @ 14:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback