I'm not dead.

Är jag sämst i världen på att blogga just nu? Hmm, jo...antagligen! Såå, vad har hänt! Redovisade vår affärsidé igår! VD:n för Helsingborgs Lasarett satt med och gav oss omdömme. Snacka om succé! Hon köpte vårt koncept och hade endast smådetaljer att klaga lite på. Sen att ja fick beröm för min galet snygga powerpoint-presentation va ju bara pricken över i:et. :) Stor sten har släppt från mig då ja hatar att redovisa! Såå tack för att det är över.

Firade min succé igår med en hel hög med mys. Sånt gillas. Sen att ja myste bort halva dagen ida också, ässch! Klart värt de, haha :) Fick även lön idag. Inga dagar är bättre än de när man får pengar! Prio ett var att köpa hundmat då det verkligen krisat på den fronten i veckan. Och sen mat till mig! Moffat i rost-mackor innan jobbet. Sååå gott! :) Nu kanske man ska passa på att betala igen lite skulder också och sen ska det fan hållas hårt i pengarna inför sälen. Lite över 1 vecka tills vi åker och ser verkligen fram emot en lite mini-semester :) Få se om jag överlever. Min bror och Linn har påbörjat en smutskastnings-kampanj av mig och jag är lite rädd för hur de hela kommer sluta! Gamlingar, kan va allt bra jobbiga ibland :)

Denna helgen ska jobbas bort. Inte alls sugen måste ja säga. Skulle hellre ta det gaaaalet lugnt och ladda inför kursstarten nästa vecka. Ska få introduktion till D-uppsatsen och den andra kursen. Känns som om våren kan bli sjukt jobbig skolmässigt! Men det är nog inget lite värmande sol, uteservering och vin kan lösa :) Och att alla pinglor är tillbaka är ju även det en liten motivationshöjare!

Såå, nu kör vi :)
KÄRLEK


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback