immune defense

Idag gick jag upp ur sängen klockan tre. Kanske inte helt okej enligt många. Men mer än okej enligt mig :) Mötte upp Linn för en fika på espresso house. Köldskadad och stelfrusen med en galet god varm choklad. Kan man bli annat än på topphumör. Va även en sväng förbi H&M. Och där hängde den, klänningen jag har väntat på och letat efter hela hösten. Hade jag inte varit pank hade den garanterat följt med hem. Nu gråter jag floder här hemma istället att älsklingen inte kunde bli min.

Håller på att bli lite sjuk. Men det har jag faktiskt inte tid med. För när jag väl blir sjuk så är det alltid rejält. Va på apoteket och köpte nödvändigheter och nu håller jag på att laga en brakmiddag. Antar att en bidragande faktor till sjukdommen är att ja inte äter så mycket just nu. Men ikväll blir det klyftpotatis, pepparbiff, whiskeysås och en hög med grönsaker. Här ska de byggas immunförsvar vill ja lova! :) Galet gott om inte annat. KÄRLEK!

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback