My new friends

Som sagt. Lite shopping idag. Lyckades med riktiga budgetköp. Sånt gillas :) Den röda klänningen fick dock inte följa med hem. Antagligen kommer jag ångra mig. Älskar den röda färgen och modellen på den. Det enda problemet jag hade var egentligen puffärmarna. Känner mig galet 80-tal idet. Så när man tvekar, då får det faktiskt hänga kvar i affären. Allt kommer ifrån H&M eller Gina. Gillar skarpt att de börjat ta in H&M Trend här i Hbg. Så äntligen fick jag köpa den där svarta smoking-kavajen jag spanat på! Tummen upp! Det enda som jag inte lyckades hitta som stod på listan var ett svart sidenband. Vill ha en liten rosett runt halsen i min nya skjorta. Lite variation till mitt nya halsband, som jag iof älskar! Blir nog en sväng förbi åhlens på vägen till skolan och köpa! Nä, nu ska ja göra iordning mig och sen är det dags för kursstart! LATER!!


bloglovin


Kommentarer

tjusiga grejer!

2010-01-20 @ 08:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback