Now I'm dead.

Sååå uttråkad just nu! Har inte hänt mycket här idag. Sönderknarkad på smärtstillande, men det hjälper inte. Min rygg dödar mig. Men mina axlar dödar mig ännu mer. Hur jag än vrider och vänder på mig så knakar det, hoppar och gör ont. Inte alls speciellt skoj. Rätt så jobbigt faktiskt! Varför är jag så lat. Kan ju fixa det här med lite träning! Såå, Åsa! Dags att köra för fullt! Men skulle behöva någon som piska mig! Tvinga iväg mig och straffade mig om ja inte skötte mig :) Nån som vill ställa upp som min personlige slavdrivare?

Om 50 minuter får ja gå hem. Kommer nog piggna till rejält av kylan. Planerar en sväng förbi konusm och köpa nått gott. Sugen på mango, oliver, stark korv och mögelost. Haha, bra kombo där :) Får se vad som händer!

PUSS


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback