She's a sellout

Halvvägs. Fortfarande död. Börjar må riktigt illa också. Allt bara snurrar och ögonen går i kors och tvärs. Har svårt att fokusera på saker och ting. Vet inte om ja behöver mat eller om jag börjar bli sjuk. Hoppas verkligen inte på det senare... Provar i alla fall med ännu en kaffe. Men ja har sagt det förut och säger det igen. Har någon vägarna förbi och en big mac till övers så sitter jag här till tre :)

En liten fråga! :) Om det är någon som har lust att vara hundvakt från den 24-31 januari så är det bara att hojta till. Skulle behöva någon som tog hand om min lilla bebis medan jag är och roar mig i skidbacken. Alla förslag är välkommna. Förutom dom oanständiga då förstårs :) Alla som tänkt tanken att prova sig på hundtricket, använd min vovve som lockbete :) haha, illa att ja försöker sälja ut henne. Nä, men vill verkligen inte lämna tillbaka henne till ägaren. Risken är stor att jag inte får tillbaka henne efteråt då plus att jag inte alls gillar hur hon har det hemma hos honom :(

Men anyways.
LOVE



Uppdatering!
Och där va hon såld :) Det tackar vi allra hjärtligast för! Tror Carro och Kicki kommer får det fint ihop. Lovar att be henne göra en utförlig rapport om hur det här med hundtricket fungerade :)

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback