sleep sleep sleep sleep sleep

Sitter på jobbet. Tiden har gått rätt fort faktiskt. Kan bero på att ja fick underhållning av Sebbe dom 2 ½ första timmarna :) Så hoppas att passet kommer flyga förbi och jag får komma hem till min säng snart!

När ja kom hem igår lyckades jag för en gång skull somna rätt så fort! Men nänä, blev väckt vid halv 4 av ett fyllo som ringer. Haha! Har nog aldrig hört någon säga "sov du" så många gånger i hela mitt liv. Det hakades nog upp lite grann där! Underhållande dock. Men inte lika skoj när väckarklockan ringde 2 timmar senare. Kan vara så att jag är värd en Big Mac sen. Liiite för trött för att ställa mig framför spisen när ja kommer hem. Illa nog att jag har tvättid och måste pyssla med det!

♥♥♥


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback