The rest of day 3.

Ska försöka sova snart. Men vet inte om de kommer gå så bra. På väg till tandborstningen vred jag till knät vilket slutade i ännu mer tårar och skrik. Gör galet ont just nu. Tryckt i mig lite mer smärtstillande. Så nu mår jag illa och svettas som en gris också. Känner mig allt utom tipp topp just nu.

I kväll har det spelats spel och druckits öl, vin och jäger. Jag har legat på soffan och druckit vatten. Vet att det är illa, men tycker faktiskt galet synd om mig själv just nu. Vet att självömkan är oklädsamt, men skiter faktiskt i det. Allt jag ville va att få åka lite skidor. Hur svårt ska de va liksom?

Dagens bästa. Maaaat!
Dagens godismonster!
Dagens svullo, mitt ben!
Dagens hutt hutt, jäger!
Dagens charader-bror!
Dagens vinnare!
Dagens invalida!

bloglovin


Kommentarer

Älskade Åsa vad har du ställt till med? Tycker galet synd om dig. Men hoppas du får hyfsat trevligt ändå. PUSS

2010-01-27 @ 08:45:09

maten ser goooood ut.

2010-01-27 @ 09:11:18
sandra

fan åsa, tycker riktigt synd om dig :/ du får komma till rom sen i vår så får vi hoppas att du inte skadar benet :) baaaaaaaaaaaacio !

2010-01-27 @ 20:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback