Fixing It

Då var det helg igen då :) Idag är jag ledig och hoppas på solsken hela dagen lång. Ska nog ut en sväng till Kickis ägare och skriva lite papper med honom idag, så att hon blir min :) Whoop whooop! Kan iof kanske bli på söndag men får vänta och se lite.

Igår hände inte så mycket. Lite morgonpromenad, städning och sedan jobb. David började jobba igår, så numera blir det lite mer ensamma  nätter. Piss att han ska jobba natt, men skoj att han har jobb iaf :) När jag kom hem från jobbet igår så tröstade jag min ensamhet med en hög jordgubbar med grädde innan sängen. Yummers!

Fått ett ryck igen att lägenheten ska piffas och göras fin. Kom på att jag hade vit färg över så har nu i veckan passat på att måla om lite. En ful garderob blev vit och bänkskivan i köket också. Blev jättefint. Gillar vitt, rent och fräscht :) Så nu finns planer på att måla väggar, tapetsera och kanske till och med fixa till golven liten. Vill ju bo fint och har inga planer på att flytta så :)

Nä, nu ska jag klunka i mig mitt te och sen bege mig ut på en morgonpromenix med K i det fina vädret. Later.

bloglovin


Kommentarer

Vad du är händig som fixar och trixar =)PUSS

2010-07-02 @ 12:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback