No time.

Hallå!! Shit pommes vilken dag!!! Sjukgymnastik klockan 8 i morses. Direkt till skolan där det var plugg på hög nivå. Sprang till jobbet och började halv 3 och sen har de varit full rulle fram tills nu! Behöver jag ens säga att jag är lagom trött just nu! Inte lätt att ligga på topp :) Ser fram emot att komma hem och lägga mej på soffan och bara...phuuuu.... Men just ja! När ja kommer hem måste ja ju korrekturläsa uppsatsen plus skriva iordning ett analysavsnitt. Tjena mittbena! När ska ja sova?? Hmm... nästa vecka kanske? :) PUSS


Bjussar på en lite bild som jag ser så där lagom galen ut på! Ville egentligen bara visa upp min nya favoritsjal från H&M. Säger som Hollywood-fruarna: Leopard kan aldrig gå fel :)


bloglovin


Kommentarer
Elin

sv; Tackar! :)

2010-05-11 @ 21:52:08
Anonym

hehe jobba på och andas och sov gott sen;)

2010-05-11 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback