Take me home.

Phuuu. Vilken dag. Man är så van att söndagar är lugna på jobbet. Men idag har det varit full rulle hela dagen. Folk som har noll koll och håller på att krångla till det hela tiden. Hoppas verkligen att allting är rätt nu och att jag inte orsakat ett kaos inför morgondagens utcheckning. Men ska nog vara lungt :) Är i alla fall trött i hela kroppen. Tänkte försöka övertyga min älskade pojkvän att lite massage är något han vill ge mig ikväll :) Hade ju varit mer än okej faktiskt! Får hålla tummarna helt enkelt.

Imorrn är det måndag igen. En fullspäckad vecka med massor med skola och massor med jobb. Kommer antagligen vara ett vrak. Inte lätt att vara fattig som få och inte kunna tacka nej till jobb. Men får försöka lösa allt med skolarbete och sjukgymastik ändå. Kan ju vara nån form av super-woman så :p

Nä, ska göra det sista här nu och börja ladda inför hemgång!
LOVE!


bloglovin


Kommentarer
Helena

Sv: Jag tror det kan bli en aning svårt att skaffa ett likadant, det är nämligen köpt i Thailand :)

2010-05-03 @ 14:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback