The Last Day.

Sitter och dricker en kopp te. Önskar jag kunde stanna i soffan hela dagen och bara ta det lugnt! Allt jag önskar är en sovmorgon någon dag! Men får vänta ett bra tag med det. Ska i alla fall snart springa iväg till jobbet. Blir ett litet minipass på bara tre timmar. Så ska inte klaga :) Efter det blir det en sväng i solariet, känner mej så där trött-grå-klåmig och de ska jag råda bot på :) Efter det blir de en sväng förbi gymmet innan jag ska hem. Mage och rygg ska hårdköras och ska se om knät klarar av någon slags konditionsträning. Så man kan röra på fläsket lite :) Ska helt enkelt försöka vara produktiv idag. Måste skriva lite uppsats också så att jag inte hamnar efter i hemläxan gentemot de andra flickorna :) David♥ är iväg i Oskarshamn idag och premiär-spelar första seriematchen så jag ska njuta av lugnet sen hela kvällen, haha :) Kommer va lagom uttråkad vid 7-tiden! Nu måste ja skynda, som vanligt! XXX

bloglovin


Kommentarer
Lorena

hoppas du har haft en bra dag, låter bra med träning =)

2010-05-09 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback