w19.

Måndag morgon och som vanligt placerad i soffan men en stor kopp te bredvid mig. Behövs för att jag ska bli människa på morgonen. Sitter och skriver på uppsatsen. Hoppas på att kunna bara duktig idag. Eller, nä... jag måste vara duktig idag. Skönt att vi i min grupp bestämde oss att skriva på varsitt håll idag. Jätteskönt att ha en dag hemma idag. Att inte behöva gå till skolan, jobbet eller sjukgymnasten. Även fast massa plugg ska göras så känns det som min första lediga dag på väldigt länge! Skönt! När mitt te är slut ska jag väcka D och tvinga ut honom på en morgonpromenad med mej och Kicki. Solen skiner faktiskt lite och känns som om man borde ta till vara på det! LATER!

.


bloglovin


Kommentarer

superfina! är det dem för 99?

2010-05-10 @ 09:56:11

härlig bild

2010-05-10 @ 12:13:22

Svar: ja, ellerhur?

2010-05-10 @ 12:47:55
Elin

Fin blogg!

2010-05-10 @ 19:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback