2010-11-29.



Hemmkommen från en sväng på stan. Blev lite kikande i affärer och lite fika. Varm choklad och lussebulle, yummers! Köpte en svart kappa, välbehövligt. Bild kommer kanske lite senare. Jäkligt nöjd med den, lite militärstuk sådär. Blev helsåld på kepsen jag har på bilden här ovan. Men David skrattade så åt mig att jag hoppade den. Ångrar mig lite nu. Kanske får gå tillbaka och inhandla :) David var mr. shopper och drag kortet till höger och vänster, haha. Jag vill också! Nu ska lägenheten städas. Puss!


bloglovin


Kommentarer
Anonym

Hej! Hoppas allt är bra med dig. Varje vecka har jag en lite tävling där jag utser "Måndagsbloggen" varje måndag. Vill du vara med? Gå in på min blogg för mer info och skrolla ner till inlägget "MÅNDAGSBLOGGEN" där du hittar mer info hur man anmäler sig.



Kram Madelene

2010-12-01 @ 16:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback