Work it out!


Hemkommen från träningen. Gick riktigt bra idag, men ändå inte så bra :) När man tror att man är fullt återställd så slutar det med att jag haltar hem från sjukgymnastiken med galet ont i knät och benet. Är i och för sig väldigt nöjd. Nådde upp till ett av mina mål idag vilket känns jävligt bra då det märkts att man är på gång! Det härliga nu när man fått hjälp av sjukgymnasten är att man märker att man kan så mycket mer än man tror. Jag är väldigt mycket starkare och kan ta i så mycket mer än jag någonsin har trot att jag kan. Att man inte längre är rädd för smärta utan lär sig att pusha sig i genom det. Försöker komma igång på riktigt. Det långsiktiga målet nu är att verkligen försöka bli stark. Vill börja lita på att min kropp klarar saker och att jag aldrig hamnar där jag varit igen. Okej, olyckor händer... men med lite mer muskel och lite mer kroppskontroll så ska jag nog kunnde miniera risken för ännu en skada. Kanske inte vågar mig på en skidresa nu i vinter (då dödar nog Jonna min sjukgymnast mig), men nästa år....då jävlar :)


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback