Karl Who?

New York, London, Milano, Paris. Vilken vecka det än är, vilken visning man än ser så är det egentligen bara en sak som spelar roll. På riktigt. Chanel. Jag fullkomligt aavgudar och älskar allt som Karl rör vid och skapar. Chanel har en speciell plats i mitt hjärta. Jag drömmer om att en dag få bära nån av hans underbara plagg.Det är lika med lycka. S/S 11 var inget undantag. Vad gillar jag då? Denna säsong gillar jag framför allt kjollängderna. Den vadlånga långkjolen gör come back som allt annat än en tantkjol. Ser fram emot att ge mig ut på jakt efter en egen variant. Gärna matchad med höga boots, nedhasade grovstickade strumpor och lilla skinjackan.

Bildregn nedan. Enjoy :)


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback