Todays obsession.


Är just nu galet besatt av underbart orange-rött hår. Tycker det är otroligt vackert. Känner mig rätt så tråkig just nu och funderar på om inte detta är sättet för att skaffa lite mer POW :) Har haft ungefär denna färgen tidigare, men det var nog säkert 8 år sen, så de är kanske dags att prova igen. Ska försöka fundera lite på saken kanske. Kan vara rätt så impulsiv ibland och vill ju inte att det ska sluta i katastrof :) Men i värsta fall går de ju alltid att färga tillbaka till blond igen.... Ska ja? 


bloglovin


Kommentarer

sv: Ahh vad duktig du är, och ja Dello Russo är fab!



Jag kan ge dig ett råd angående rött hår, det är väldigt jobbigt att få bort. Jag måste växa ut mitt för det är så tokslitet att jag inte vågar mig på en avfärgning. Känns som omd et tar evigheter.

2010-10-17 @ 20:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback