You had me at hello.


Röda läppar. En favorit. Men används alldeles för sällan. Har en liten vamp i mig som vill komma ut. Men är rätt så bra på att gömma henne när de är folk i närheten. Får kanske loka ut henne lite mer då och då. Maybelline, färgen Fatal Red - är det som är på läpparna just nu. Lite lagom sådär.

Har mer och mer börjat inse att färgen på håret inte alls är den jag vill ha. Alldeles för grått och tråkigt. Har köpt en mer intensiv röd toning som jag ska slänga i imorgon. Vet inte om jag måste ljusa upp de innan för att få den där lite mer ljusröda färgen jag vill ha. En avfärgning kanske? Men är lite rädd att de ska slitas för mycket. Nån som har något tips kanske? Skulle uppskattas :)


bloglovin


Kommentarer

Allt bra idag då?

2010-10-29 @ 09:07:06

så snyggt!

2010-10-29 @ 09:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback