A Love Story: Trashed Glamour.

Love. Love. Love. Som alltid. Fullkomligt älskar Balmains kollektion för s/s11. Fast, har i och för sig varit besatt de senaste åren. Varenda lite del av denna kollektion, skulle mer än gärna få flytta in hos mig. Finns inget som jag inte gillar eller som jag inte skulle kunna gå över lik för :) Blandningen mellan punk och glamour är allt jag vill vara, se ut och ha på mig. Dag in och dag ut, jämt! Christophe Decarnin har en liten speciell plats i mitt hjärta helt enkelt :) Men om jag måste välja nått som sticker ut extra i år, så är det byxorna. Från fokus på jackor, till fokus på byxor. De absoluta favoriterna är de svart/vit/glansigt/långrandiga. Något sådan SKA jag ha. Det är ett måste :) En kärleksförklaring helt enkelt, från mig till Balmain :) 


bloglovin


Kommentarer
Lisa

jävlar va snyggt! inspiration!

2010-10-01 @ 01:00:02
Karin

hot hot!!



Hoppas du får en fin fredag:)

2010-10-01 @ 10:44:52
Alina

Ha en superbra fredag nu sötnos! =) Några planer?

2010-10-01 @ 11:45:46

I just finished reading your blog post. This is a Fantastic posting.
This has assisted me learn something new.

2012-07-25 @ 07:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback