Skin Deep.

Glömde slänga upp dessa bilder från i lördags. Jag rockade mina nya underbara skinnbyxor. Älskar dom och tror att de kommer bli stadigt återkommande nu i höst. Fixade till frissan lite också, syns kanske inte så mkt på bilden. Men när man är nyklippt och stylad och frisören så blir det aldrig riktigt som man vill. Så skönt att få rufsa till och ordna lite själv. Haha, hela de där med handen i fejjan... har hittat ett härligt nougatfärgat nagellack och matchade de med en turkos ring...trés bien enligt mig :)


bloglovin


Kommentarer
Karin

hahah thanks

hoppas du får en fin solig dag:)

2010-09-28 @ 08:58:42

Gillar verkligen din frisyr :)

2010-09-28 @ 09:59:44

Har likdant nagellack på mig just nu :)

Och jag tror med att lackbrallor kommer vara hett nu i höst. Köpte mig ett par igår :)

2010-09-29 @ 18:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback