We can work it out.

[Linne:Puma. Tajts:Åhlens.]

Att jag är slut är en ren underdrift! Phu, körde ett helt galet core-pass på gymmet. En ny instruktör som jag blev totalt fäst vid. Henne ska ja följa! Älskar när de skriker, piskar och pushar en att göra de där lilla extra. Blev en sväng i gymmet och även lite konditionsträning efter det. Totalt utmattad och död i soffan nu. Så härligt!! Älskar att träna och älskar att jag äntligen har kommit igång igen! :) Klapp på axeln :) Resten av kvällen är det soffpotatis och just nu fotboll. Natti nattii.

bloglovin


Kommentarer

core-pass är verkligen härliga o man är ju helt mör efteråt !

2011-04-21 @ 11:37:13

Önskar jag var lika hurtig. Fin träningsaoutfit. Gillar färgerna.

2011-04-21 @ 21:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback