My mama told me when i was young, we are all born superstar.



Lika trött idag. Förstår inte riktigt vad som händer. Jag som faktiskt brukar vara morgonpigg. Men får ta nån kopp kaffe och hoppas på det bästa. Orkade inte anstränga mig i morses utan drog på mig det första bästa som i alla fall kunde stå emot lite regn och kyla! Börjar känna mig lite halvt desperat efter en klippning också nackhåret är alldeles för långt och jag får ständig panik på det!  

Direkt efter jobbet idag ska vi åka och handla massor med kräftor!! Ska ha kräftskiva (mums) i helgen och ska börja handla/planera allt idag! Ska bli galet skoj! Om det finns någor jag verkligen,verkligen älskar är det kräftor!


bloglovin


Kommentarer
Karin

ENkelt och fint!

2011-08-09 @ 09:13:57

Kräftor är guld !

2011-08-09 @ 11:44:09

Nu har du chansen att köpa ett par helt nya RAY BAN SOLGLASÖGON till ett fantastiskt pris, jag säljer mina för 500:- nypris är 1299:- de är aldrig använda och i ett perfekt skick, titta här: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/august/saljes-ray-ban-wayfarer-rb2140-svarta.html

2011-08-09 @ 19:52:49

Snygg outfit, gillar färgvalet :) och halsbandet!



Jag är för övrigt ingen kräfttjej, ja inte skaldjur över huvud taget faktiskt.

2011-08-09 @ 20:37:26
Hannah

snygg tröja:)

2011-08-11 @ 12:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback