Only silence, as it's ending, like we never had a chance.

[ gina tricot / h&m / topshop/ ash ]

Helt utslagen i soffan. Vaknade vid 7 imorses av de extrema åskovädret. Lät och kändes som om någon bombade vårt sovrum. Lyckades i alla fall somna om en liten stund. Efter de så va jag med David på gymmet och han körde med mig, kan jag lugnt säga. Fast jäklar vilket pass det blev. Känns sjukt skönt nu efteråt  trots att jag knappt kan lyfta mina armar! Men träningsmotivationen börjar nå sin topp nu och det känns kanon! Efter blev det mat hemma hos hans pappa och väl hemma igen dog jag. David är nere och gör stan, men jag stannade med en mysig vovve i knät hemma. Lite film och lite mys ett tag till nu. PUSS

bloglovin


Kommentarer
Emmy

Usa-tröjan=lovely!

2011-08-28 @ 00:00:14
jenny

sv: Okej! Nja bor en bit utanför Falköping så har väl fem mil till Skövde ungefär :)

2011-08-28 @ 13:04:19
Karin

snygg inspo

2011-08-28 @ 13:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback