Say your prayers little one.

Lite lagom rödflammig i ansiktet :) Men bättre än likblek i alla fall :) Precis klämt i mig en bake up pizza, yummers! Nu ska ja göra roliga saker så som diska, plocka iordning och packa. Men K och lite bra musik får hålla mig sällskap så går det nog vägen! Ser fram emot imorrn, ska bli skönt att komma iväg en helg. Jobbar bara halvdag och sen bär det i väg vid ett! Tyvärr så ska de ju bli sämre väder i helgen, men ska hålla alla tummar och tår jag har så lite sol kan de väll bli!

bloglovin


Kommentarer
Anonym

Du är så himla vacker!!!

2011-08-04 @ 20:42:14

kommer från Vero Moda :)

2011-08-04 @ 20:46:36
Anonym

Nej åh nej de var inte alls breda! Jättefina på :) Men de var lite spetsigare än jag förväntade mig. Det kan jag dock leva med :)

2011-08-04 @ 22:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback