This might be my last chance, so maybe I should take it.


Idag försov jag mig. Missade min sjukgynastik och fick stressa som fan till jobbet. En sån där dag man drar på sig det närmaste som ligger sängen. Men så kan de ju bli ibland! Snart slutar jag jobbet. Då ska jag möta upp Emma, fixa ilte snabbt på stan och sen så ska vi hem och laga käk och dricka vin med Malena! Så vin-sugen så ska bli jäkligt gott! Annars är det jädrans skönt att helgen är här! Hoppas det vackra vädret håller sig kvar hela helgen så man kan vara ute och njuta lite! Men man ska kanske inte hoppas på för mkt :) Nu ett sista ryck innan jag slutar om si så där (exakt) 17 minuter och 13 sekunder! :)


bloglovin


Kommentarer

fina du! supersnygg outfit också :)

2011-08-27 @ 12:10:09

sv: åh tacktack :)

2011-08-27 @ 15:19:46
ida

vilka snygga byxor!

2011-08-27 @ 21:07:27

riktigt fint!

2011-08-27 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback