Laundry Service.

[Vogue US December 2005]

Underbart Steven Meisel för Vogue. Får en att sakna min "gamla" favoritmodell Gemma Ward. Otroligt vacker med sitt dockansikte och plutmun. Donaldson och Trentina är i och för sig inte helt fy skam de heller. Önskar i alla fall att det var så här jäkla glammigt att tvätta! Skulle jag göra det lite oftare kanske :)

Ikväll blir det lungt. Ska laga lite hemmagjord pizza med mannen min och kanske ett litet glas rött till det. Jobbar hela helgen så nån ledighet är det inte snack om. Bläää, hatar verkligen att jobba helg. Inte alls min grej. Men får ställa in huvudet på pengar, så går det hela lite lättare i alla fall :) Jobbar eftermiddag i alla fall och på förmiddagen kommer två skitungar hit och ska leva jävel. Kommer bli min död. Håll tummarna :)

bloglovin


Kommentarer
LISA

SVAR: Jo precis, tack för tipset :)

2011-02-11 @ 19:09:53
angie

det är ju vad jag ska försöka mig på imorgon! jag kommer nog dock inte se lika fancy ut ;)

2011-02-11 @ 21:58:37
Ida

Älskar bilderna, Gemma är en favorit hos mig :)

2011-02-13 @ 16:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback