What will become of me?


Jag längtar så OTROLIGT mycket efter sommaren just nu. Detta uppslag i brittiska Vogue får mig att längta ännu mer efter sol. lata dagar och exotiska platser. Älskling, vi måste åka iväg nån stans i sommar. Okej!? Äslskar att uppleva nya platser. Men alldeles för längesen nu!

Sitter på jobbet just nu. Väldigt lugn lördag. Väldigt. Alla gäster är incheckade och jag rullar mest tummarna och städar runt lite. Gillar verkligen inte att jobba helg. Jag lever fast lite att på helgen ska man vara ledig och slappna av och bara ha massa skoj och mys. Måndag - Fredag = jobb. Lördag - Söndag = ledigt. Men nää, inte än. :) Har annars hänt mycket här på jobbet i veckan. Allt ska göras om, folk placeras om och nya rutiner införs. Är lite lätt skakig inför vad som händer med lilla mig. Mitt vikariat går ut den sista mars och efter det är det oklart. Men verkar i alla fall som om jag kommer bli av med min tjänst. Vet inte vad som händer. Kanske på gott och ont. Vet inte. Men alla som känner vet att jag är stressad way out för de här med jobb & pengar. Gillar inte osäkerhet. Vill veta. Word.


bloglovin


Kommentarer
LISA

SVAR: Aj då! Kan inte vara kul att jobba en lördag, men vad gör man inte för pengarnas skull egentligen ;)

2011-02-12 @ 21:40:42

vackra bilder! och ja..skulle inte sitta fel med sommar om man säger så!!

2011-02-12 @ 22:47:16

sv: tusen tack kära du!



och jaså? det kan hända? :P haha. galet!"

2011-02-12 @ 23:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback