Work it baby, work it!


Precis klivit innanför dörren efter en rejäl hårdkörare på gymmet. Känner mig sjukt duktigt just nu men galet äcklig! Haha, in i duschen var det! Svett är inte så hett. Tur att jag tog bilderna innan jag drog iväg :)
Förresten, va gör alla har idag? Statistiken pekar spikrakt uppåt! Vilket är i och för sig svinkul! Hoppas ni stannar kvar! Lite nya läsare är ju alltid väldigt, väldigt, väldigt uppskattat! :) Så hej på er!
Fick precis veta att jag var med i blogg.se medlemsmail :) Det tackar vi för allra hjärtligast

bloglovin


Kommentarer
Elin

Åh Åsa, du är min idol ;)

Har till och med gjort ett inlägg bara för dig :D

Haha.

Hoppas allt är bra! Vi får ses snart tycker jag :) Träffade ju mannen din här om dagen men vad sägs om middag hos mig när jag flyttat hem igen efter den 5e? Kanske mitten av mars? :) Vi hörs :D

2011-02-23 @ 21:57:50
freja

hoho, jag hittade hit eftersom jag fick ett mejl från blogg.se (trots att jag inte bloggat här på fleeera år) där det stod:

"Snygga Åsa Hellman levererar dagligen inspirationsfyllda inlägg. Just nu skriver hon om en spännande webshops-nyhet. Du hittar även massvis med outfitbilder med kläder som ger starkt shoppingsug samt illustrerar de allra senaste trenderna."

så kan vara därför! :>

men en fin blogg tycker jag du har, nu ska jag läsa vidare! :D

2011-02-23 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback