My first new year's resolution.

Är det någonting jag är kass på så är det att ta hand om mitt hår. Det misshandlas och förstörs av mig hela tiden. Färga hemma, föna för mycket, sliter och drar... Inte alls bra. Så nu ska de fan bli ändring på det. Imorrn blir det till frisören. Först och främst så ska de bli väck på det där kykling-gula. Inte snyggt. Men blond ska jag va, men lite mer åt det isiga hållet kanske! Men det största förändringen blir, om ja nu vågar, att klippa av ALLT. Som sagt, det är så pass slitet att det känns onödigt att fortsätta spara ut det. Drömmen om långt hår är kvar, men känns som jag måste göra det kort först för att sen kunna nå dit :) Men får se. Så känns det nu. Imorrn när jag väl sitter där känns det kanske annorlunda. Bild kommer imorrn i alla fall. Lovar! Wish me luck! PUSS


bloglovin


Kommentarer
Anonym

Hoppas du våga kapa det! :)

2011-01-06 @ 13:56:30

Ge oss bilder på ditt hår för fääääeeeen! :)

2011-01-06 @ 19:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback