Spring Freshness.

[Michelle Williams - Marie Claire US - 02.11]

Dessa underbara bilderna på vackra Michelle Williams får mig att längta till våren, solen och färgglada kläder. Efter ett liv i svart, grått och vitt känner jag att det är dags att ta steget in i lite färg :) Kanske blir en lite runda på stan och se om jag hittar nått jag fastnar för som kan pigga upp!

Annars är det extremt skönt att det är helg. Veckan har flugit förbi men känner mig rätt så sliten. Ska bli galet skönt med en ledig helg och masa slappande. Imorrn kickstartar jag med mitt första yoga-pass på ett bra tag. Ska bli riktigt roligt och riktigt skönt! Beach 2011, eller vad säger ni? :)

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback