The Collections.

Underbart från ELLE UK! Längesedan jag såg ett sånt inspirerande uppslag! Sen att Chanel Iman är en skönhet i en klass för sig är nog bara the icing on the cake. Minimalism är verkligen det nya och i mitt tycke en klar succé om man lyckas. Behöver ja säga att det kliar i mina allt för fattiga shopping-fingrar just nu? :) Våren är klart den roligaste shopping-säsongen och nu börjar alla roliga moderepotage, snygga kampanjer och inspiration trilla in. Här ovan, ge mig allt och jag är lycklig i livet ut!

bloglovin


Kommentarer

sv: kan inte annat än att hålla med dig :)



åh fy tysan vad fint uppslag!

2011-01-20 @ 23:14:04
Karin

Otroligt snyggt

Hoppas du får en fin fredag!

2011-01-21 @ 04:04:52
Sandra

åh, älskar bilderna.

2011-01-21 @ 12:11:33

hur snygg är inte chanel iman? och för att inte prata om outfiten med den rosa jil sander kjolen!!

2011-02-08 @ 11:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback