Walk In[spiration].


Är sugen på att totalfixa i garderoben. Har lite ikea-presentkort som ligger och samlar damm och det är kanske länge att handla lite för dem :) Just nu spelar de ingen roll hur mycket ja städar och sortera och fixar eftersom jag inte har plats för allt! Vill ha en fin och luftig och inspirerande garderob. Inte som nu, något jag måste rota i lite lätt ångestfullt! :) Försöker intala mig själv just nu, att när man är pank och inte kan köpa nya fina saker så kanske man kan fixa till det man har. Steg 1, få ordning! Kanske jag kan finna lite nykärlek i min egen garderob. Under kan ju ske :)


bloglovin


Kommentarer

sV: men åååh fina du! tusen tack ;)

2011-01-30 @ 20:42:33
angie

den hade inte varit fel att ha!

2011-02-09 @ 21:46:32

jag vill också ha en fin garderob! Här har jag bara en byrålåda! Är varken praktiskt eller tillräckligt med plats!

2011-02-10 @ 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback