With every heartbeat.

[Trött, tröttare, tröttast]

Ungefär så känner jag just nu! Uppe halv sex i morses för att vara på gymmet och träna halv 7. Vi provade på indoor walking. NOT a walk in the park! Va mäkta jobbigt. Speciellt för en som inte har kunnat träna kondition på över ett år! Men det var riktigt skoj! Sen direkt till jobbet och slita! :) Men man känner ju i alla fall att man varit produktiv idag! Har bestämt mig för att börja hårdköra nu i alla fall. Slut på alla slappa dagar! Men nu har i alla fall jag och kicki slagit ner oss i soffan och halvsover båda två och väntar på att D ska komma hem. Lite te och lite Elle på det kanske! Ja visst!

bloglovin


Kommentarer

sv: tack snälla du! jag gillar också det! lacken alltså ;)

2011-01-17 @ 21:37:21

jag har också slut på slappardagarna, känns sjukt tungt i början...

2011-01-18 @ 00:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback