And then she turned 25.


Hemma från grillningen hos Malena och Christian. Underbart väder, god mat och lite vin på det. Precis sådär som en sommarkväll ska vara. Den enda som fattades var min bättre hälft. Men tur att jag hade med Kickan så jag kunde pussas lite i alla fall. Blev hyfsat tidigt hem för mig och de andra skulle dra vidare på pool-party! Hade varit skoj, men trötter och så kunde jag ju inte ta med mig vovven. Nu är det en kopp te och tv som gäller innan jag ska krypa ner i sängen och mysa.

bloglovin


Kommentarer

du är ju för läcker i håret alltså !

2011-07-17 @ 09:15:10

Haha! Tack detsamma! :-) Jag är även sugen på den vita som jag såg att du klickat hem längre ned!

2011-07-17 @ 11:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback