But i always come back to you.

Oj, nu är det en och en halv månad sen jag bloggade senast. Har haft all tid i världen nu under min sjuksrivning men ändå inte lyckats ta tag i det här med bloggandet. Så kan de vara. Nu är det knappt två veckor kvar tills jag ska börja jobba. Lite skräckblandad förtjusning. Ska bli jätteskoj att träffa alla söta kollegor och få tillbaka lite av det sociala. Men tror att de kommer bli sjukt jobbigt för kroppen. Har fortfarande ont men det bli att bita ihop.

Vad har jag då gjort alla de här veckorna? Internetshoppat: Lite kläder, lite smink men framförallt inredning. Har planterat Pelargoner, städat, städat, städat, sorterat, slängt och blivit besatt av inredningsbloggar. Varit ute lite i solen och ätit enorma mängder jordgubbar. Tränat, plågats och piskats. Letar ny lägenhet. Myst med Kicki och vänner och familj när de har haft tid för mig. Men framförallt har jag tagit jävligt piano :)

Ska se om ja kommer igång nu igen. Kan ju i alla fall försöka :)Måste säga att det är jäkligt skoj att ni är en hög som kikat in här varje dag trots min tystnad. De värmer lite faktiskt :)
Lite av alla de godbitar som finns i min Inredningsinspirations-mapp på datorn. Vill så gärna flytta!

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback