Dancing in the moonlight.

[Klänning Whyred. Skärp Tiger.]

Godmorgon! Så här såg jag ut igår när vi var i Höllviken och firade Emma. Galet ljus bild så man ser ju knappat att klänningen är silvrig :) Men får funka ändå. Lite mer bilder från kvällen kommer lite senare.

Ligger i soffan och laddar lite inför dagen. Ska snart bege mig ut i solen på en långpromenad hade jag tänkt. Får se om det blir lite grillning av mig själv efter det :) Man ska kanske passa på att njuta av vädret innan det är dags att börja jobba igen. Ha en bra dag!

bloglovin


Kommentarer
Ida

Vilken fin klänningm, jättesnyggt med skärpet i midjan med :)

2011-07-10 @ 14:49:37

Riktigt fin bild! Gillar verkligen ljuset :)

2011-07-10 @ 18:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback