Freja Beha Erichsen - the icon.

Jag tror jag måste hitta ett par sådär galet snygga boots. För herre jävlar vad snyggt det är. Idag är jag seg efter några glas vin mer än vad jag hade tänk igår! Haha, men skoj hade vi. Ska försöka få upp lite bilder från igår senare. Men just nu har jag inte så mycket tid. Fan, vill ju blogga sönder er men hinner knappt! Direkt efter jobbet idag drar jag till Malmö. Där ska vi sätta oss och mysa lite på lilla torg. Lite mat, lite vin och galet trevligt sällskap. Så det ser jag fram emot. Dagens kommer upp lite senare. För nu måste jag springa ut en runda med Kicki och sen springa till jobbet. (Synd bara att hadikappade jag inte kan springa just nu, haha). P&K.

bloglovin


Kommentarer
EmmaS

Hon är så nedrans snygg. Älskar hennes stil galet mycket.

2011-07-28 @ 09:53:33
hanna

inspo!

2011-07-29 @ 13:07:38
Anonym

Snyggsnyggt alltihopa!

2011-07-29 @ 14:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback