I am a happy camper.

[Grovstickad tröja:Zara. Leggings:Lindex. Jacka:LaRedoute. Stövlar:Viking.]

Jag är ungefär lika motiverad som jag ser ut på bilden just nu! Jäklar vad det vräkner ner och termometern visar inte mer än 17 grader. Brr.. känns som höst! Myskläder och ett paraply på det .Men det var inte en allt för glad vovve jag tvingade ut och hon är helt genomblöt nu :) Jag fick i alla fall köpt lite gott och svängde ihop en kanon lunch. Sveriges mästerkock nästa :) Haha, näää... så gott var det kanske inte!

bloglovin


Kommentarer

Supersnyggt med stövlar till!

2011-07-14 @ 19:45:39
Sarah

sv: Piuh! Tyckte nämligen också att det var en ful tatuering, jag tänkte att det var en hand typ, haha! Vad har du opererats för?



Jag har delade meningar kring rött läppstift, men nu när jag äger ett måste jag säga att det är grymt snyggt;)

2011-07-14 @ 20:10:03
Lina S

Ser himlans gott ut i alla fall!

2011-07-15 @ 09:32:55
Åsa

Lina: Det var himlans gott också :)

2011-07-15 @ 22:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback