I'm in the army now.

En bild från när jag var i Malmö för några veckor sedan. Det är inte mina underbart skelande ögon jag vill visa upp :) utan min jacka. Har rotade fram den här "blingade" arméjackan som jag köpte för säkert 5-6 år sedan från La redoute. Och vet ni va, jag gillar den nog mer nu än vad jag gjorde då! Mitt enda lilla problem är passformen. Det är lite boxig. Om jackor är lite längre så kan jag absolut tycka att det är snyggt. Men denna är höftbenskort vilket gör att jag ser lite fyrkantig ut, haha. Får se, antingen lär jag mig leva med det eller så ger jag mig på att sy in den lite.

bloglovin


Kommentarer
Tina

Gillar verkligen jackan. Trots ögonen :) Sy inte om, synd om du förstör den.

2011-07-11 @ 13:13:18

Beautiful. <a href="http://www.hivenn.com/">x hivenn</a>

2011-07-11 @ 15:55:39

Jag älskar jackan. Så tuff!

2011-07-12 @ 11:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback